Anmäld försvunnen

Hej. Jag heter Emma. Jag tappar tydligen bort saker. (Vilket inte är så märkligt när mitt rum ser ut som ett bombnedslag men nu när det är (relativt) städat tycker jag att mina grejer borde komma fram.)

Jag saknar nu
  • min (relativt) nya mascara. En såndär rosa med grön kork. Den kan ju inte ens kamouflera sig i min lurviga svarta matta! Nu måste jag använda min gamla mascara. Den som typ hade torkat som jag hällde lite vatten i och gojsade runt. Använder iaf inte mascara varje dag och som det står på fröken E:s kylskåp: Vissa dagar är bara slöseri med smink.
  • tre vänner-DVD:er säsong 9. Det är ett hål i min box. Jag måste ha lånat ut dem till nån innan jag åkte till Innsbruck för de fattades redan när jag packade upp lådan i höstas. Hade tillomed en statusuppdatering om dem på facebook men utan respons. :(
  • tre hårborstar. Ja. Tre stycken. Alla tre är borttappade detta år (och jag vågar inte skriva hur många jag har tappat bort totalt...). På två månader har jag lyckats tappa bort dem. Vet inte hur jag bär mig åt. Jag fick en ny i födelsedagspresent. Borta. Då började jag använda den gamla, trasiga (anledningen till att jag hade önskat mig en ny). Nu är den - just precis - borta. Då använde jag istället en liten miniborste (som jag köpte någon gång när jag hade tappat bort en annan stor borste). Nu är även den borta. Jag kammar nu mitt hår och påminns varje dag om att håret är slitet och att jag borde gå och klippa mig (och skaffa mig ett jobb så att jag kan köpa hårborstar som förbrukningsvara.)
Har någon sett nåt av detta? Ring mig!

Hårborstarna är ju faktiskt svarta. De kanske finns i min svarta lurviga matta.

Ps. Kortkommandot: Ctrl + ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0