Det som göms i snö…

Kommer ni ihåg i december, dagen innan mordor-tentan i elnät, när jag ”cyklade” hem? Inte? Jag tappade i alla fall en vante och tänkte att den var lost forever och hade hamnat i en av de gigantiska snöhögarna i Uppsalas utkanter…

Men vad mötte inte min blick när jag i min ensamhet cyklade från Ångan till Blåsen idag!? Jo:


Där var den. Livs stinkandes i gräskanten. Vem hade kunnat ana att ordspråket stämde? Det kommer verkligen fram i tö.

När jag kom hem ikväll, efter att ha varit hos Snoffsan och kollat på film, provade sambo-J och sambo-A sina balklänningar. Därför var jag tvungen att göra det också. Försökte ta kort men det blir inte så bra med min mobilkamera... (För mig äre ju inge fel på!! ;) ) Här får ni iaf ett litet smakprov på utstyrsel och hårlängd:



Just ja! Jag köpte ju en noppmaskin idag också! Såhär mycket ludd blev det av bara en tröja! Som ny! :D




Kommentarer
Postat av: Sara

2011-03-25 @ 11:29:20
URL: http://w
Postat av: Sara

Ursäkta dubbelkommentaren, jag är inte så träffsäker när det gäller knappar. Vilket tyvärr resulterar i frekventa stavfel!

Men det var inte det jag skulle skriva. Utan istället skulle jag bara säga att är inte noppmaskiner underbara! Det är enormt tillfredsställande att noppa saker. Som bubbelplast ungefär. :)

2011-03-25 @ 11:31:34
URL: http://www.rottarsott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0