HIMYM-maraton

Jag har börjat kolla på How I met your mother (HIMYM). Älin tipsade mig om den serien för flera år sen och sa att jag skulle gilla den. Det gör jag. Fröken E har också börjat kolla. Nu har vi sett de första två säsongerna fast på olika håll. Därför har vi nu tvingat Hulken att fixa säsong 3 så att vi kan ha ett HIMYM-maraton!

Låt mig presentera följande fakta:
-Det finns 20 avsnitt i säsong 3.
-Varje avsnitt är typ 20-25 minuter långt.
-Det blir ungefär 7,33 timmar HIMYM.

7,33 timmar HIMYM kan bli lite meckigt att hinna med på en kväll. Hulken säger att man måste kolla i minst 6 timmar för att man ska få kalla det för maraton. Vet inte var han har fått den definitionen ifrån men jag tycker att man får tolka den lite som man vill. Till exempel att man måste kolla i minst 6 timmar, plus minus 3 timmar... Det känns inte riktigt lika coolt att säga att man ska ha flera HIMYM-intervall nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0