Inte som det ska

Idag har jag sprungit. Frivilligt. Det vet jag inte om jag nånsin har gjort tidigare. Jag blir lite rädd för mig själv. När jag kom hem gjorde jag fikons träningsprogram med både excentriska tålyft och skridskohopp. Måste erkänna att jag fortfarande inte fattar hur man gör excentriska tålyft men skridskohopp fanns på youtube.

När jag kom hem och skulle äta blev jag sugen på nåt med grönsaker... Jag är inte som jag ska. Jag är konstig. Kan jag inte bara vara normala jag!? Nä, då ska jag rota runt i frysen efter nån liten grönsak som jag råkat få med mig från ica eller så. Problemet är att jag aldrig råkar få med mig några grönsaker från ica. Jag går till kassan, direkt till kassan, utan att passera grönsaksdisken. I min frys fanns dock två hamburgare, en fläskkarréskiva, en påse köttbullar, fem fiskpinnar, en snutt falukorv, en kycklingfilé och ett paket bacon. Bara kött. Inte mycket att göra couscoussallad på där inte. Till slut hittade jag en konservburk med majs i skafferiet. Det var ju för väl. Om jag kan ge mig ut och springa frivilligt och sen är sugen på grönsaker vet man ju inte vad jag är kapabel till...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ut led är tiden;-)

2011-05-18 @ 08:13:12
Postat av: Lisa

Ojojoj, jag tror vi får baka några riktigt sötsliskiga high fat bakverk i helgen, så ska du se att du kommer tillbaka till ditt vanliga jag. Det heter för övrigt tåhäv och jag SKA förevisa!

2011-05-18 @ 12:05:28
Postat av: Mamma

Undrar just om din syster också kan visa excentrisk träning. Om inte - hör av dig!!

Vid tillfälle kan jag ge Lisa en repetitionsinstruktion!

2011-05-18 @ 22:03:04
Postat av: Petter

Vem är du och vad har du gjort med Emma?

2011-05-18 @ 23:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0