Nåt nytt?

Här kommer lite bilder från vårbalen, varsågoda!

 

Stod i valet och kvalet mellan balklänning och dirndl. Till slut blev det dirndl. (Balklänningen är inte riktigt tvättad efter naturvetarbalen. Sen är den ett par centimetrar längre på sina ställen också...)

Vi hade iaf finmiddag hemma hos mig med trerätters, skönsång och spontantal både till mannen och till kvinnan.

Sen bar det av till Göteborgs (via Snerikes, Göteborgs och Snerikes) för att dansa runt hela natten.


Sen gick solen upp. Då gick jag hem.


Resten av veckan så. Plötsligt händer det. Man betalar pengar för att springa en halvmil, man lagar mat med grönsaker, man får ett hej på skype...

 

Vårruset igår alltså. Vem det var som vann? Jamen det var ju jag! :) Jag är fortfarande i chock.

(På temat "pemma som lilliput")

 

Både röda och gröna grönsaker!!!

 

 


Idag har vi gått på v-dala-körens vårkoncert och lyssnat på Josefin. Dessutom har jag hittat en av Uppsalas mysigaste gator. Den låg visst parallellt med vår gata.



Jag funderar på att starta en friskvårdsfond. Pengarna går oavkortat till vasalopp och tjejklassiker och svenska klassiker och gymkort och gympaskor och annat som vårdar mig friskt. Sen kan jag ha en friskvårdsgala så att man kan ringa in och skänka pengar till mig och min friska vård. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är ju minstingen, så föräldrarna kommer säkert ringa in mycket pengar på den galan. Gört!

2011-05-28 @ 10:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0