Vad man ska göra när man börjar jobba

Curry: Alltså aktier. Det där kommer jag hålla på med när jag är 40. Då har man tid för sånt. Nu ska jag ju fokusera på att bli smart!
Angående diskussionen att det skulle vara praktiskt att kunna lite om aktier.

För övrigt är det massor alla ska göra när vi får jobb. Till exempel aldrig äta en matlåda bestående av spagetti och rödlök. Då kan man köpa mat istället! Convenient.

Imorrn skriver jag min sista ordinarie tenta!! (Ja jag har ju några släpandes. Statistiken på klarade tentor det här läsåret är inte fantastisk...) Klockan 8 börjar den. I allianshallen!!! What's up with that!? Eller "fackelibank" som snoffsan skulle sagt. Allianshallen ligger i boländerna. Det är aslångt bort! Härrå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Allianshallen ligger vid mitt jobb! Hur lång är tentan? Kom förbi efteråt vetja!

2011-05-31 @ 23:25:49
Postat av: Lisa

Du är snål som övriga i familjen Lidén, så du kommer säkerligen fortsätta äta spaghetti med rödlök som medhavd lunch =)

2011-06-01 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0