Annandag födelse

Jusåfins pappa har kommit på det bästa med firanden. Varför fira i en dag, när man kan fira i tre? Det gör vi ju redan med jul och påsk. Sällan vi firar bara en dag. Julafton, juldagen, annandag jul. Påskafton, påskdagen, annandag påsk. Midsommarafton, midsommardagen.... annandag midsommar? Anyways. Varför vara sämre när man firar födelsedagar? Just precis. Därför säger Jusåfins pappa att självklart ska även födelsefirandet ske i tre dagar. Minst. Födelseafton, födelsedagen och annandag födelse. Det är ju helt självklart att det ska vara så!

Jag firade således min födelseafton i söndags. Med tårta och två systrar och två syskonbarn och en svåger. Igår firade jag födelsedagen. Blev bjuden på lunch och spanade kändisar på TV 4-huset (såg inte en enda :/) och på kvällen käkade vi på smålands!

Titta vad många fina presenter jag har fått!! :D Har fått en massa sms också. Och grattishälsningar på fejjan. Det är kul att fylla år! Efter smålands käkade jag och sambosarna upp resten av tårtan och kollade på sjätte avsnittet av bron!! Så spännande!! Nä. Back to work. Jobbar hemifrån idag. Alltid lika effektiv. Ehrm...

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänker mycket på dig så här på Annandag Födelsedag!Annandagen är ju en skön dag med nertrappning efter intensivt firande!

Kram

2011-11-22 @ 17:57:34
Postat av: matilda

har sett avsnitt 7 av bron, är fast,tack för trevlig helg också

2011-11-22 @ 21:53:57
Postat av: Petter

Detta är faktiskt en sjukt bra idé!

2011-11-23 @ 15:42:13
URL: http://curvesandcaffeine.wordpress.com
Postat av: pemma

I know! Kom ihåg var du hörde det först! :)

2011-11-26 @ 11:56:38
URL: http://pemmasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0