Broen

Afsnit 10. Check.

Ja. Man har ju haft annat för sig än att blogga. Vet inte riktigt när jag ska hinna med allt. Fikade med farsan igår. Käkade trerätters (pilgrimsmusslor, rådjursstek och -korv samt chokladmousse) och provade vin (riesling, chardonnay?, ett rött, ett annat rött (den vanligaste druvan) och ett dessertvin) (och övade lite case, presentationsteknik och kundmöten) i förrgår. Idag har jag sett klart på Bron. Eller Broen. Beroende var man kommer ifrån.

Igår fick dressinen finbesök av förstaklass som kom och käkade lunch. Snackade en sväng om youtubeklipp och jag tror att det här var tessans favvo:



Very cute indeed :) Och bra att se innan man går och lägger sig när man har plöjt ett par Bron-avsnitt. Huvva.

Kommentarer
Postat av: matilda

Eller hur var det spännande. Jag tyckte det var ett bra slut även om jag inte gillade det om du förstår. Trevlig som jag är tänkte jag inte lämna spoilers här ;-)

2011-11-25 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0