Dagens...

...filmklipp (en av mina favvoscener ut Finding Nemo. Dori (blå) har precis sagt till Marvin (randig) att följa efter henne eftersom hon vet var båten som försvann med Nemo (som de försöker hitta, därav titeln) tog vägen):



...minus:
- att läsa rapporten om elektronisk kommunikation för typ femte dagen i rad.
- att vakna på tåget och genast känna sig lite skyldig för att man tror att man har snarkat.
- att zombie-Emma var så trött i morse att hon ramlade i rulltrappan på väg upp från tunnelbanan. (Dock till alla andras stora glädje)
- att jag verkar ha tappat bort min kameraladdare.

...plus:
+ att ÅF har lagt ut säckar (eller kanske påsar, allt är relativt) med choklad i vid kaffeautomaten! Upptäckte dem vid 14. Hann gå förbi 5 gånger innan jag slutade.
+ att jag ska få åka elbil till jullunchen med avdelningen!!! :D
+ att jag lurade Bengan att han inte skulle få åka eftersom det bara får plats två och exjobbare inte får köra.

...insikt:
Dags att sluta äta och börja träna.

(Lugn mamma. Det är ingen fara.)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Börja träna och fortsätt ät!

2011-12-01 @ 20:59:08
Postat av: pemma

Jag specificerar: dags att sluta äta godsaker och börja träna!

2011-12-01 @ 21:48:13
URL: http://pemmasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0