Första advent!!

Det var inflyttningsfest hos snoffsan igår och jag och Fröken E sov hos en kompis till henne som bor på blåa linjen. Vid tretiden är blåa linjen inte favvolinjen. Speciellt inte när man ska vänta i 20 minuter. Och speciellt inte när man ska vänta 20 minuter och samtidigt behöva känna donken-doften från gänget bredvid som stod och smaskade.

Fröken E: Först måste man åka till jordens %&#¤ mitt och sen ska man vänta i 20 minuter. Jag ska aldrig flytta till blåa linjen. %&#¤ skitlinje!

Ja. Det var en sån kväll helt enkelt. Eller sen natt iaf.

Sov hur som helst som prinsessor och hade en mysig morgon tillsammans i dubbelsängen framför Så mycket bättre. :) Living the dream.
?

Första advent och snö! Saweeet! :) Pusslade klart mitt födelsedagspussel när vi kom hem. Så har jag satt upp en adventsstjärna också. Fyrverkerierna var inställda pga Birger. Eller Berit. Eller vad stormen nu heter. Det var ju lite trist. Men ganska skönt ändå att slippa gå ut. Har klampat runt i mina höga skor alldeles för mycket på sista tiden. Har lite träningsverk i ryggen och vaderna. Eller så är det dansvärk. Det blir iaf snabbskorna nästa vecka.

Ja men det var väl allt. Just ja. Jag är ganska säker på att jag såg Marcus Birro idag utanför centralen! Ska genast kolla upp vad han hade för sig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0