Igår idag imorrn

Igår vare utnarm och utnarmgasquesläpp. Det var styrdans och discodans och mingel och trevligheter. Kom över en gratisölbiljett. Annars händer det att jag köper sexor bara för att få använda Anna KJ:s De hade inga fyror så jag fick ta sexor istället. (Strike varenda gång!)

Idag åkte jag spontant hem-hem. När vi käkade ost/polly/marabou daim till Skavlan på kvällen fick pappa beröm av mamma för att han bättrat sig på att köpa hem godsaker. Så var inte fallet.

Först hade jag bara köpt en chokladkaka men sen när jag hörde att Emma skulle komma var jag ju tvungen att köpa pepparsalami och tredubbla mängden godis.

Jag säger som min syster: Kalorimässigt har jag inte gått back idag. Ett annat trevligt citat under dagen kom från H. Mammaaaaa! Emma äl jättetlåkig!! Jag ska bättra mig och vinna tillbaka några mosterpoäng imorrn.

Imorrn ska vi till närmaste bondgård och kika på kossor. Kul!! Moo!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vill ha en uppdatering om ko-tittandet! Själv har jag tittat på Magnus Uggla. Naturligtvis inga andra likheter än namnen från djur-riket (jaja, fågelriket då). Same, same but different så att säga:-)

2011-11-05 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0