Utan facebook i tre dagar

Försmäktar jag i detta land. Herregud. What's up with the world?

Idag skulle jag:
  1. Ge blod
  2. Äta lunch
  3. Skriva skriva skriva exjobb
  4. Hämta samarbetspapper exjobb+företag
  5. Låna en bok
  6. Åka till systembolaget och hämta ut en beställning
Idag har jag:
  1. Inte givit blod (för jag tror att jag håller på att bli sjuk)
  2. Inte ätit lunch (men frukost två gånger)
  3. Varken skrivit, skrivit skrivit eller skrivit skrivit skrivit på exjobbet
  4. Inte hämtat samarbetspapper för de var inte underskrivna av UTH-kansliet
  5. Inte lånat boken jag skulle låna för den var redan utlånad (alla tre exemplar faktiskt)
Jahopp. Då var det bara systemet kvar på listan. Ska jag lyckas med det idag tycker ni? Imorrn är det iaf inflyttningsfest hos Tessan! Var superdundertaggad igår men idag känner jag mig som sagt lite sjuk. Hoppas hoppas de där fånigheterna försvinner så att jag är lika superdundertaggad imorrn. Igår fyllde Hunken 27. Kul förn. Vi träffades och tog några öl på nåt hotell nånstans och sen åkte vi i Olas bil (i know!! otroligt vuxet) tillbaka till Uppsala. Det visade sig att den inte riktigt var byggd för fem personer och han vägrade veva (eller hur man nu gör) ner taket så att vi kunde ha huvudena utanför. Eftersom jag är smidig som ett kylskåp gick det ganska bra ändå!

Snoffsan ringde just. Hon är på väg till Uppsala! :) Vi pratade framtid och annat strunt. Hon sa "Vad är det som söker och söker men aldrig får napp? Ja, men det är ju Snoffsan." (Men hon är inte bitter.)

Jaha. Men systemet istället då. Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Petter

Givetvis kan jag inte låta bli att fråga vad som har beställts på systemet. OCH påpeka att det verkligen är vuxenpoäng att handla på beställningssoritmentet :)

2011-11-12 @ 10:57:36
Postat av: pemma

Sorry Petter. Det handlade om en beställning från en kompis som inte skulle hinna till systemet. Köpa ut är inte vuxenpoäng gissar jag. Även om det inte handlade om en mindreårig.

2011-11-12 @ 18:30:13
URL: http://pemmasplace.blogg.se/
Postat av: Petter

Hmm... nu blir jag faktiskt lite besviken. Tycker att du definitivt ska gå in på systemets hemsida och beställa någonting!

2011-11-13 @ 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0