Tid

Man kan ju alltid försöka ta kontakt. Trots att man är ganska säker på att inte få nån respons. Jaja.

Man hinner inte så mkt efter man kommer hem på dagarna... Idag har jag hunnit:
  • duscha
  • få en p-bot
  • handla galltvål
  • stuva makaroner
  • ansöka CSN
Så idag har jag hunnit med riktigt mycket. Imorrn ska jag bara hinna med att äta ugnspannkaka!

Idag har jag i och för sig inte hunnit:
  • kolla på första HIMYM säsong 7
  • kolla på senaste SHF (Där jag är mycket emot allt som visas av Gunilla Perssons mamma. Usch. Det borde inte vara lagligt!)
  • tandtråda tänderna trots att jag ska på tandläkarbesök på fredag (brukar köra en intensivkur sådär en vecka innan för att de ska tro att jag är duktig... oklart om de går på det.)
  • Städa mitt rum efter... jag kom hem från tyskland... Eller egentligen efter att jag flyttade in i augusti. 2010.
  • Bre mina frukostmackor
  • läsa tidningen
  • tvätta
Tid är inte pengar. Tid är tid och pengar är pengar.

Häpåer!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gunilla Persson är SKÄMSTV, tvingar mig själv att byta kanal när hon har sina minuter av hädelse i tv.

2011-09-21 @ 07:55:03
Postat av: Lisa

Vi har inte trean. Skulle i så fall ha det enbart för att se SHF. Är MM fortfarande med?

Man hinner inte mycket när man är mammaledig heller, men jag har provbakat scones inför helgen. De blev söta =/

2011-09-21 @ 10:26:39
Postat av: Fredrik

Till Lisa, utan 3an med internet är allt möjligt om man har lite tid över =)



http://www.tv3play.se/play/251514/?autostart=true

2011-09-21 @ 12:01:35
Postat av: Matilda

Galltvål? Köper någon det? Dagens Tips: skaffa pålägg på tub, du behöver inte bre plus att du inte behöver kniv=ingen disk=mindre tid

2011-09-21 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0