Uppvaknande

Nu kom jag ihåg varför jag vaknade! För att jag för mitt liv inte kunde komma på hur Khaddafi skulle hjälpa till med examensarbetet. Det var skönt att jag vaknade.

Igår fick jag en kalender som ett brev på posten. En magentafärgad. Inte cerice och verkligen inte rosa. Det påstår Hanna bestämt. Den är magentafärgad. Punkt. Jag blir löjligt glad av sånna där små överraskningar. Jag fick ett tackkort för färskaste syskonbarnets dop också. :)

Fick även en underskrift av en ämnesgranskare på Ångan. Försökte få en redan i tisdags men då irrade vi mest omkring större delen av dagen (hur man nu lyckas med att inte hitta när man har gått omkring där i fem år).

Idag drar jag till skärgårn. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0