Tlött

Idag hittade vi till vår (? iaf min) stora lycka förrådet med kontorsmaterial. Eller materiel. Jag vet inte riktigt. När jag gick hem glömde jag laddaren till datorn. Så snart dör den nog. Datorn alltså. Skulle

Så långt kom jag igår. Sen dog den. Kommer inte ihåg vad jag skulle.

Jag har inte lyckats somna på tåget än tyvärr. Speciellt inte i tisdags då jag kom för sent och fick stå upp hela vägen trots att jag betalar drygt 2400 kr för att ta mig till och från Stan. Jaja.

Jag har ungefär tusen saker att berätta men kommer inte på nån av dem nu. Jo! Pinnen hittade hem i tisdags! Det är nog ett helt eget inlägg. Ni får hålla till godo. Ungefär hälften av mina läsare är ju ändå på semester nu så det gör väl inte så mkt? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men jag är inte på semester!

2011-09-16 @ 15:04:35
Postat av: bettis

jag ar pa semester men laser anda:)

2011-09-16 @ 18:25:39
Postat av: Anna

Man kan väl läsa fast man är på semester! Kram från Spanien :-)

2011-09-19 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0