pa-kaaaa

Tänk vad lite tidsbrist, vinfläckar och hemmafruar kan engagera läsare! Kul! :) Har fortfarande inte sett senaste avsnittet SHF och vinfläckarna har inte konsulterats med morsan än. Men det där ska nog ordna sig. Det har förresten redan kommit två nya HIMYM-avsnitt!! Yay!

Dagens minus:
Putte i Parken flyttar till Karlstad (Vad ska han där å göra? De har ju redan Sola! Kan inte vi få ha Putte?)

Dagens plus:
Macka med Willys pepparsalami när jag kom hemhem
Sovmorgon till halv åtta imorrn!
Sovmorgon till halv åtta imorrn i en skön säng!

På det hela taget en bra dag.

Internet funkade inte som det skulle när jag kom hemhem. Pemmas datasupport fixade det på fem minuter. Farsan hade ringt nån annan support som inte fixade det. Förstår inte varför. Belönade mig själv med att spela lite angry birds på iphonen. Pappas alltså. Godnatt. Pa-kaaaa. (Så låter en angry bird. Har jag bestämt för mig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0