Vart jag mig i världen vänder

CSN sha la la la la! CSN shaaaa la la la la la! Det går bra nu. Jag och CSN börjar komma på rätt fot med varandra igen! :)

Jag gillar mitt kollektiv. Sa jag det? Man är väldigt sällan ensam. Jag gillar inte att vara ensam. Det händer nästan alltid nånting. Marängsviss? Ja det har väl hänt. Melodikryss och våfflor? Ptjaa ett par gånger kanske. Dansa till Björnstammen på högsta volym? Ja minst en gång förra veckan iaf.



Uppåtmusik. I like.

Idag har jag hjälpt Bengan att lyfta lådor. Han flyttar till Stan och påstår att han har brutit revbenet (lämpligt till att han behöver flytta och lyfta en massa grejer). Samtidigt skulle vi vara kreativa och komma på frågor till ett möte imorrn. Det gick sådär. Kom inte på många frågor i timmen iaf.

Träffade två syrror ikväll och fick min lingonsylt som farsan gjort. Är mycket stolt över syrrorna som just genomfört tjejklassikern! Heja! Var hos tredje syrran i helgen (som jag också är stolt över) och beklagade mig över att vasan var full och att det väl inte var någon idé att försöka göra en klassiker. Hon sa bestämt att det var det dummaste hon hade hört. Att vasan är full är ingen anledning till att inte åka den. Givetvis inte. Så jag antar att jag måste börja träna nu ändå... Jag som så convenient inte köpt nåt gymkort och snart tuggat upp min 400grammare som jag fick av päronen. (choklad alltså) Hupp. Så nu (any day now) blire till å gå med i nån slags skidklubb.

Idag har jag även Kommunicerat på Skype och dammsugit mitt rum. På det hela taget en bra dag.

Det börjar bli kallt i rummet förresten. 18,3 °C... Näsan är kall. Hoppsan. Läggdags + 76 minuter!!! Och jag har inte brett några mackor. Tyfiskt.

Kommentarer
Postat av: matilda

pratar vi riktiga klassikern? du vet väl vad långt det är runt Vättern?

Men jag säger igen- åk öppet spår med mig på söndagen;-)

2011-09-29 @ 17:48:02
Postat av: Lisa

Nej, riktiga Vasan måste det va! Du kommer få ett svinbra startled efter Tjejvasebedriften! Magra IS heter klubben ;)

2011-09-29 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0