Ha!

Förutom felstavning (det är ett himla meck att träffa rätt bokstäver på en sån här smart telefon...) funkade det ju alldeles utmärkt att blogga från telefonen! Räkna med fler inlägg framöver! Och har ni tur (eller kanske otur) blir det även fler bilder. Bilden i föregående inlägg ska alltså visa hur ynklig jag är... Nu kan jag ju liksom blogga whenever wherever som Shakira skulle sagt. Närhelst jag tänker på nåt. Ni skulle bara veta vilka fantastiska inlägg ni gått miste om för att jag inte varit i närheten av en dator. Kul!

 


Kommentarer
Postat av: Mor

Det stundar ljusare tider!

1:Fler blogginlägg

2:Regnmolnen har krympt

3:En knopp på dahlian anas.

4:Plusgrader i ett par dygn.

2012-04-12 @ 11:01:46
Postat av: Mor

PS: Krya på dig!

2012-04-12 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0