Life is good

Ikväll har jag samtalat. Med Snoffsan, Hanna och Älin. Det senaste gick på 01:24:23...

Det är en bra dag. Eller har varit. (Ja såhär 00:19 får man väl erkänna att dagen är över.) Solen har skinit (skinit..? Really? Skint? Skent? Äsch.) och med Winnerbäck i öronen på väg hem från jobbet hade jag solen i ögonen, hörde fågelkvitter och tittade på träden som håller på att slå ut. Imorrn ska jag äta lyxlunch för mina första pengar på min allra första lön. Sen ska jag på AW! Och i helgen blir det kval-, val- och skandalborg. 10 pers har vi som övernattningsgäster! :) det blir sköj. Ännu ett "det sista Valborg". Legendary I tell you.

På det hela taget en nöjd pemma.




Vi har skuggorna bakom oss trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0