Ynklig

Känner mig rätt så ynklig. Synd om mig är det också. Jag är sjuk. Antagligen har jag feber men eftersom min termometer inte funkar så vet jag ju inte säkert. Har iaf återgått till mitt normaltillstånd det senaste dygnet. Onepiecen är på.

Känns sådär att vara borta från jobbet såhär tredje veckan. Gick dit igår mest för att jag inte riktigt visste hur jag skulle göra om jag var sjuk. Och för att jag skulle på tre möten. (Jovisst. Man har ju hunnit bli riktigt viktig!) Två av mötena ställdes dock in... När jag skulle hem var direkttåget som skulle ha gått 11 minuter före mitt tåg försenat vilket resulterade i att mitt tåg var knökfullt och att det inte fanns några sittplatser kvar. Redan igår var det alltså riktigt synd om mig.

Efter att ha mailat kollegor och chefer i morse sov jag till klockan ett. Vid fem ringde fröken E och frågade i vanlig ordning om jag hade ätit nåt. En macka och nyponsoppa dög tydligen inte så hon kom förbi med en ICA-pizza (eller tre faktiskt) och vi löste lördagskrysset. Dreamteam kan man säga.

Nu har jag laddat... ehrm... fått tag på första säsongen av Games of thrones. Ska börja kolla på den imorrn tänkte jag.

Näe. Det var väl egentligen inget jag ville. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0