Lista

Jag har funderat. Det här är inga nyårslöften. Och inga löften heller. Men man strävar väl alltid efter att bli en bättre människa? Därför ska jag (ska/bör/vill/kanske):

1. Börja handla på Willys. (Billigt & bra kravsortiment)

2. Komma i tid.

Jag gillar listor. Den här blev inte så lång. Men herregud. Man har väl tillräcklig press på sig ändå?! Det är mat som ska lagas, väskor som ska packas, kläder som ska tvättas, hygien som ska hållas, löprundor som ska joggas och statusuppdateringar på Facebook som ska skrivas. Och så två grejer till, i och ned den här listan (hur definierar man lista förresten? Det kanske måste vara minst tre grejer eller nåt sånt?!), så jag tycker att det räcker. Men det kommer fler listor. Frukta ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0