Veckan

Har en hektisk vecka...

Måndag: Winnerbäck på Grönan
Tisdag: Bryggan
Onsdag: 3-kamp och käk med jobbet
Torsdag: Coldplay på Stadion!!!!
Fredag: (om jag överlevt) pausa.

Förstår inte riktigt när jag ska sova. Det är så dumt det där med sömn. Det tar ju så hiskeligt mycket tid från en.

Anna Skipper skulle för övrigt inte vara nöjd med mina matvanor. Jag hann inte laga några matlådor den här helgen heller. Och avrundade dessutom kvällen med 4 chili cheese innan jag satte mig på tåget.

Vet ni förresten vad ni får för pengarna om ni spenderar dem på el istället för en Magnum?!

Jag kommer inte riktigt ihåg men typ:

5 st 40graderstvättar +
30 timmars TVtittande +
Ha en adventsljusstake tänd 1 vecka +
Ladda mobilen 1 vecka +
Använda laptopen i 25 timmar.

För att få lite perspektiv liksom. Men glass är ju gott.

Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0