Och så en liten uppdate

innan situpsen och armhävningarna (på knä än så länge).

Fyra Fun Facts:
  1. Jag har en vasaloppsstartplats!! 9:e startledet. Yay! :)
  2. Jag har börjat träna. Igår. 16 minuter sprang jag intervall. Eller ja... Jag joggade till ån, sprang intervaller mellan ett gäng lyktstolpar, joggade hem. Oklart om det godkänns av träningsledningen. Har ju en PT. Personal trainer. (Hade varit najs att ha en PW också. Personal worker...) Min PT är iaf Lisa. Hon säger åt mig att göra lite armhävningar och att jobba upp flåset. Jorå. Jag flåsar.
  3. Rudan är en fisk som producerar alkohol och kan överleva i bottenfrysta sjöar!!
  4. Anna Bågenholm är en kvinna som ramlade när hon åkte skidor på ett vattenfall och hamnade under isen och kom inte upp och kyldes ner och var under isen i 80 minuter innan hon räddades. Då var hennes kroppstemperatur 13,7 °C. Hon överlevde. True story.

Det var alles. Ciaaaooo!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är fett godkänt ska du veta. Intervall, då spelar det inte så stor roll hur långt och hur mycket, bara man kör lite hårdare nästa gång (vilket kanske blir imorgon).

Kram på dig!

2012-01-10 @ 22:07:02
Postat av: Calle

... men du har iaf en Personal Waxer.

2012-01-10 @ 22:13:52
Postat av: matilda

ah, i familjen engborg är jag PT åt Lisa, ont om snö bara:(

2012-01-11 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0