pemmas önskelista

  • sömn
  • jobb
  • tid
  • hörlurar
  • pepparsalami

Är det för mycket begärt?

Det låter som om jag tycker synd om mig själv men det gör jag inte. Det är inte ett dugg synd om mig. Jag har bara mig själv att skylla varför jag inte

  • sover
  • har ett jobb
  • har tillräckligt med tid
  • var försiktigare med mina älskade hörlurar
  • handlar på willys

Min metaboliska ålder är i alla fall tillfredsställande. I'll tell you all about it en annan dag (typ en dag när jag har den där så kallade "tiden"). Idag skrev jag och Bengan ut våra dagböcker som vi var flitiga med de första veckorna på exjobbet. Ska visa er gobitarna ur min nån gång. Kanske blir ett gästinlägg också.

Nu ska jag knåpa på mitt CV! Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0