Det är visst nån som är tillbaka

Jaharå. Nu funkar bloggappen igen! Så nu ska nog här bloggas! Synd att mitt Vätterninlägg försvann i cyberrymden... Jag är on the road again. Mellan Västerås och Karlskoga. Bytte buss i Västerås och där verkar det vara nåt hallaballo. Bilar och blinkande trafikljus. Jag är ju för övrigt fascinerande ointresserad av just bilar. (Och fascinerande intresserad av elledningar.) Anywho... Det är ett aningens mulet sommarsverige jag åker igenom. Men varmt och vackert är det. Så lyssnar jag på sommarpratare. Ja just det. Jag är ju på väg hemhem för att jag ska simma imorrn. Jag har kommit över en våtdräkt och laddat i flera... Ja who am I kidding? I flera minuter! Jag har inte tränat nåt och varken ätit eller druckit eller sovit rätt. Men fett flyter bra! Så vad rätt mat är är ju lite relativt. Och så ett gäng bilder från de senaste veckorna. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0