"Det är väl ingen fara"

Jaha hörrni. Då kör vi. Det är inte mycket som är klart (packning, träning, startnummer, hemfärd) men sånt där brukar ju lösa sig. Har ändå koll på vad som fortfarande är olöst. Nåt som jag inte hade koll på var att linsvätskan just tog slut. Synd. En annan grej som jag inte heller hade koll på är att jag får träffa två syskonbarn imorgon! Eller nu när jag tänker efter får jag träffa alla fyra faktiskt! Lyx! :D

På tjejvasan får man medalj. Undrar om man får medalj på långvasan. Jag misstänker att man inte får det. Kanske till de 300 första. De borde ge till de 300 sista istället. De (läs: vi) behöver dem mest. De har ju hållit på tre-fyra gånger så lång tid som de första...

Idag har jag och Fiffi läst om AMS, ANS och AUS. Opponerar på tisdag. Lapade sol på balkongen. Gött. Rapporten är inlämnad och nu kan vi inte göra nåt åt den. Lite enstaka fel här och där. Vem bryr sig om att det stavas perform och inte preform? Eller var det tvärt om? Jäjä. Ciaaaooo.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Citat från okänd man i Vasaloppsspåret förra söndagen "den här kilometern känns helt orimligt lång" Lycka till ;-)

2012-03-03 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0