Framförhållning

Nä hörrni. Om man skulle ta och packa färdigt... Ja det gör vi. Packa packa.

Det verkar bli runt 18 grader och inte runt 20 grader som jag hade tänkt. Det här ändrar packningen avsevärt. Eller snarare gör det att jag måste lägga till packning. I form av byxor och tröjor. Okej. Det kanske var lite drastiskt för 2 grader... Men det blir nog lite kallare än jag trodde ändå. Hittar förresten inget i garderoben.

Då var det officiellt. Jag har inga kläder. (Kommer ni ihåg den arga flickvännen? "Jag kan inte ha den här, jag kan inte ha den här." Känner mig inte riktigt så men kan ändå ha lite förståelse för hur hon kände där i garderoben.)

Den 25e smäller det (april).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0