tillbaka

Då var jag här igen. Mycket skön vecka på Lanzarote. Öppnade mailen och hade fått 20 nya. (Får ju lite teknikabstinens när man är ouppkopplad sådär en vecka.) 19 av mailen var från LinkedIn. Jag råkade bli medlem i torsdags när jag egentligen skulle packa och skickade iväg kontaktförfrågningar. (På LinkedIn är man inte vänner. Där är man en kontakt. Annars tror jag inte att skillnaden mellan LinkedIn och Facebook är så stor. Ja, jo, censureringen på vad man lägger upp för bilder förståss...) Har inte riktigt fattat hur man gör än. Ge mig ett par dar.
Nu ska jag kolla om det har hänt nåt viktigt i världen. Undrar om det är effektivast att kolla på DN eller twitter...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0