Dagens bekännelse

Idag åt jag mat från Max till kvällsmat.

Jaha, ni trodde det var bekännelsen?! Nejnej. Max till kvällsmat är jag såklart värd. Nä, bekännelsen är att jag idag har vistats utomhus. Iförd... onepiece. Ja. Det är sant. Och det slutar inte där. Jag gick inte bara till soptunnan eller komposten eller postlådan. Det tycker jag är okej. Nä jag, pemma 27 år gammal, satte mig i en bil. Åkte till Max. Kunde valt drive through men nej. Jag gick in. Iförd onepiecen. Och köpte skräpmat till middag.

Till mitt försvar är det svårt att motstå skräpmatsförslag vid 19-tiden när man precis kommit hem (och precis svidat om) och är jättehungrig. När vi åkte iväg var jag dessutom övertygad om att vi skulle åka drive through och att jag annars skulle få stanna i bilen. Men vad gör man inte för en burgare?

Ps. Jag var iaf inte ensam i overall på Max...

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja vad ska man säga, ibland händer det. Jag har gått in på Ica med cykelhjälm på... När vi nu är inne på avdelningen bekännelser:-)

2012-05-10 @ 21:51:28
Postat av: bettis

Jag gillar er, just på grund av såna här grejer:)

2012-05-13 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0