Regn

Det finns faktiskt positiva saker med regn.

- Transport av vatten till älvar så att vattenkraften kan funka
- Vattnande av växter som inte bor i en trädgård och blir ompysslade
(men framförallt)
- Pollen-nivån sjunker

Förra natten vaknade jag av att jag frenetiskt kliade mig i örat. Ytterst obehaglig upplevelse. Var tvungen att kasta mig upp mitt i natten, typ 03.30, för att rota fram en tops (ibland skulle jag kunnat betala dyrt för en tops) och ta en allergitablett.

Så regn har sina fördelar. Jag planerar en natt utan plötsliga uppvaknanden. (om man inte räknar 06.10 som natt då vill säga...)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men hallå! Tops,vatten och i ditt fall allergitabletter har man inom räckhåll från sängen!!

2012-05-10 @ 20:35:24
Postat av: pemma

Nämnde jag att jag sover i en loftsäng?

2012-05-10 @ 21:59:11
URL: http://pemmasplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju i synnerhet därför du ska ha sakerna med dig! Den är ju jättestor, får plats med mycket saker däruppe. Vill dock tipsa om att ha vattnet i en flaska...

2012-05-10 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0