Resenär/kolli

Jag fick plats i bagageutrymmet och kunde slumra till lite. Vaknade till igen av att det var en massa ben intill mig och att vi var framme...

Nu har jag anmält mig till vansbrosimningen och lidingöloppet. Bara det känns som en seger. Har fått ett par cykelskor transporterade till mig så det enda som fattas nu är träning (som vanligt) och så finns det fortfarande 2-3 platser vakanta i pemmas personal service team 15-16 juli. Då Motala visar sig från sin bästa sida. True story. Någon som är intresserad? :)

Bonusnördbild på några elledningar.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är väl 15-16 juni??

2012-05-23 @ 09:11:59
Postat av: Mamma

16 JUNI kan du räkna med parenteserna!

2012-05-23 @ 09:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0