Några (aningens dystra) konstateranden

1. Resten av livet är som en enda lång tentaperiod. Trodde tiden var förbi då man köpte underkläder för att man inte hann tvätta. Icke. Det har bara börjat. Hur hinner folk med? Jag har ju inte ens nåt fritidsintresse. Jag ska inte hämta barn på dagis och jag ska inte vara med i nån bostadsrättsförenings städdag. Ändå hinner jag inte ens tvätta, laga matlådor eller bre mig en macka till frukost. Tur att jag får lön these days så jag iaf kan köpa mig ur lite av tidspressen.

2. Glömde ta deo imorse. Kom på det först när jag kom hem igen. Borde ju märkt det om det var riktigt illa. Å andra sidan är jag lite förkyld...

3. Jag har lagat mat noll gånger den här veckan.

Det går utför hörrni. Eller som Petter skulle ha uttryckt det: "och ba känner mig så dekis"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skriv upp vad du hinner i st! Fast det kanske blir svårt att hinna, för jag tror att listan blir ganska lång!!!

2012-10-26 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0