Something on the side

Har haft en serious stalking session på fejjan. Jag är grymt bra på det. Nästan lite skrämmande. Det är lite som en sån där svaghet man ska få fram på arbetsintervjuer (jo, jag har ju varit på gaaaanska många intervjuer så jag har ju viss erfarenhet i frågan). En egenskap man säger är en svaghet men sen vänder den till en styrka. Kanske nåt åt det här hållet:

Intervjuaren: Vad skulle du säga är dina svagheter?

Jag: Hmmm... Jo, jag kan ju ägna mig åt en hel del stalking och det kanske kan tyckas vara ett aningens obehärskat beteende. Men jag tycker samtidigt att det visar på att jag är målinriktad i mitt informationssökande och att jag envist söker den tills jag finner den. And believe me, jag finner den... Mina vänner kallar mig faktiskt emellanåt för Lisbeth Salander.

Intervjuaren: Jobbet är ditt!

Jag: Du ska ha tack.
 
Jahaja. Fascinerande. Är det kryptonit eller dunderhonung? Jag gissar på kryptonit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0