Stressymptom

Det är mycket nu. Till exempel på jobbet. På jobbet är det mycket.

Jag undrar om jag får ont i mina visdomständer när jag är stressad. Folk brukar få ont i sina visdomständer. Kanske när dom är stressade. Jag undrar om jag har några visdomständer. Om jag har några visdomständer har jag definitivt ont i en nu. Oklart om det är på grund av att jag är stressad.

Jag har lite ont i ett öra också. I höger öra för att vara mer specifik. Det kanske också är för att jag är stressad. Jag har å andra sidan aldrig hört om nån som fått ont i öronen för att hen är stressad förut. Så förmodligen beror det på nåt annat.

Det är bra att jag inte jobbar med nåt som är så viktigt.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0