Ny tenta att plugga till - nya citat

Pemma: Jag shottar bara om nån annan gör det.
Fiffi: Jag shottar bara om jag har nåt att skölja ner det med.
Hunken: Ta lite whiskey!

Bengan: Då har du nog gjort fel nånstans...
Snoffsan: Men MOTHERFUCKING JÄVLA MINIRÄKNARE!!!! Den måste ju fatta skillnaden mellan plus och minus!
Snoffsan får ännu en gång ett utbrott på sin miniräknare. Men det är ju tur att det är miniräknaren och inte hon själv som räknar fel.

Pemma: Jag har inte alla hästar i kanoten...
Nä, det blev ju genast ganska uppenbart.

Och några gamla, näst intill bortglömda:

Jag tror att vi hade fått gratis fika. Och det konstaterades att om man vill göra mig glad är det bara att köpa lite fika åt mig. På fröken E och Snoffsan går det inte ens att imponera med blommor och choklad.
Fröken E: Det finaste man kan ge mig är McFeast och massage!
Snoffsan: Det finaste man kan göra för mig är att deklarera åt mig...

Fröken E: Vadå 2,9 av 10!? Jag tycker den är bra!
Om filmen Crossroads.

Bengan: Här har man samlat eskados i alla år och nu är allt förlorat!
Jag tror att det här var Bengan efter att han hade blivit kallad creepy guy av Curry eftersom han gått runt och masserat folk lite spontant. I alla år tydligen.

Fröken E:
Jag känner mig inte så het och inne. Jag vet inte hur en iphone fungerar. Jag vet knappt hur en sån där... dator fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0